Ήταν, πριν καν αρχίσουν έστω οι χειμερινές δοκιμές, η πιο… πολυαναμενόμενη (συγγνώμη ελληνική γλώσσα) σεζόν των τελευταίων πάρα πολλών ετών. Και αυτό ήταν πέρα για πέρα λογικό: με δεδομένο πως το προηγούμενο πρωτάθλημα κρίθηκε κυριολεκτικά στον τελευταίο γύρο κι εν μέσω γκρίνιας και «συννέφων», το τι θα γινόταν το 2022 ήταν βασικό θέμα συζήτησης ακόμα και μεταξύ ατόμων που δεν ήταν ακριβώς φανατικοί με την Φόρμουλα 1.
Η αγωνιστική αυγή της τρέχουσας σεζόν αυτοστιγμεί κατακρήμνισε τις στοιχηματικές αποδόσεις: πάρα πολύ γρήγορα κατέστη σαφές πως ο Λιούις Χάμιλτον (που παιζόταν ως φαβορί για τον 8ο προσωπικό του τίτλο) με την μετριότατη Μερσέντες είναι αδύνατο να κατακτήσει το φετινό πρωτάθλημα οδηγών, την στιγμή που η Φεράρι ήταν ξεκάθαρο το πιο γρήγορο και αξιόπιστο μονοθέσιο.
Κάπως έτσι, ο Σαρλ Λεκλέρκ (που «ξεμπέρδεψε» πάρα πολύ γρήγορα με το ποιος είναι ο πρώτος οδηγός της Σκουντερία φέτος…) έγινε τάχιστα ο αγαπημένος των book- και ολόσωστα, μιας και οι δύο εγκαταλείψεις του Φερστάπεν στα πρώτα τρία grand prix του έδωσαν χαώδη διαφορά από τον ανταγωνισμό.
Μετά, όμως, ήρθαν τα δύο grand prix σε Ιταλία και Ηνωμένες Πολιτείες και έφεραν (εν μέρει) ανατροπή σκηνικού: ο Ολλανδός κέρδισε μ’ εμφατικό τρόπο σε Ίμολα και Μαϊάμι, κάνοντας το 3/3 στις καρό σημαίες στους αγώνες που τερμάτισε!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Κάπως έτσι, έχουμε το εξής παράδοξο: παρά το γεγονός πως ο Λεκλέρκ βρίσκεται μπροστά με 104 βαθμούς έναντι 85 του πρωταθλητή (μια διόλου ευκαταφρόνητη διαφορά, δηλαδή), το μεγάλο φαβορί για το στέμμα είναι ο πιλότος της Ρεντ Μπουλ.
Πιο συγκεκριμένα, ο Φερστάπεν δίνεται στην Stoiximan στο 1.85 για να κατακτήσει τον τίτλο, την στιγμή που ο Μονεγάσκος παίζεται στο 2.20.
Και, μεταξύ μας, ο Μαξ είναι πράγματι το φαβορί: παρά το γεγονός πως βρίσκεται πίσω και αν κι έχουμε ακόμα πάρα πολλούς αγώνες μέχρι το οριστικό τέλος, είναι σαφές πως, απαλλαγμένος πια από το άγχος του να πάρει ένα πρωτάθλημα, ο Φερστάπεν είναι ο καλύτερος πιλότος στο γκριντ- πάντα, φυσικά, σε συνδυασμό με το μονοθέσιό του.
Αν η αξιοπιστία των Ταύρων δεν αποδειχτεί η αχίλλειος πτέρνα τους και αν οι αναβαθμίσεις που θα φέρει η Φεράρι δεν την κάνουν, αίφνης, μισό δεύτερο ταχύτερη, το θεωρούμε δεδομένο πως σε βάθος το πολύ 6-7 αγώνων ο Μαξ θα έχει καλύψει τη διαφορά από τον Λεκλέρκ.
Και μετά, αν είναι μπροστά, δύσκολα τον πιάνεις…